20100718

Prescilla.♥

Bugün bi bi bitanecik hatuncağzımın doğumgünü. Böyle çok sevgi sözcükleriyle doldurmuycam burayı bilirsin beni. (: İçimden gelen bir kaç şey olacak işte.. Bu kadar benzeyeceğim birisi yok sanardım. (:Aynı anda aynı şeyleri söylememiz, hayallerimiz, kıyafet tercihlerimiz her bişeyimizin bu kadar benzer olması sence de fazla tesadüf değil mi? Öncede demiştim galiba, kızım biz önceki hayatta ikizdiiik!

Ve keşke yanımda olsaydın da şu pastayı sana ellerimle yapsaydım.


Ve ellerimle yaptığım şu pastayı afiyetle yedikten sonra "Maybe Tonight" eşliğinde;
Ve ardından merakla bekleyeceğin hediyeyi verseydim sana (:
İYİ Kİ DOĞDUN!

Ve tabiki de hediyem bu olmayacaktı. ve şu an lütfen bana "şapşal" deme! :D
İşte asıl hediyem bu olacaktı;
Yanında ise ona uygun ve ikimizde de bulunacak olan bize birbirimizi hatırlatcak mükemmel cüzdanlarımız;
Biliyor musun cidden seni tanıdığım için çok şanslıyım. İyi ki de tanışmışız diyorum hep. Aynı şehirlerde olamamızı kötü şans olarak değerlendiriyorum. Ama az kaldı! Buluştuğumuz zaman yapacağımız headbangi, beraber film seçeceğimiz anı, sarhoş olup deli gibi şarkı söyleyeceğimiz zamanı, gece uyumayıp dedikodu yapacağımız zamanları iple çekiyorum. Seni çok seviyorum hatuncağz. İyi ki varsın, iyi ki doğmuşsun ve iyi ki bu kadar yakınız. Kutlu olsun doğum günün hayat.

1 yorum: