20100722


Google'da gadget ararken karşıma çıktı bu "Müfettiş Gadget." Sakardı falan her işi yüzüne gözüne bulaştırmayı başarırdı. Bir kız vardı bide hep onun yardımına koşardı. Adamın orasından burasından garip garip aletler çıkardı. Çocukluğumda ne kadar çok severdim!
Çocukluk arkadaşım Ethem ile Fox Kids'de bu çıkıcak diye beklediğimiz günler geldi aklıma. O günleri ne kadar özlediğimi hatırladım. PS başında Tekken oynardık deli gibi. Hep Paul'u seçerdim. Karizmatik adamdı ama. Böyle saçlar falan. Sonra bilgisayar başında GTA oynardık. Görevleri geçicez diye kıçımızı yırtardık.
Birde sıcak-soğuk oyunumuz vardı bizim. Birisi çıkardı odadan diğeri herhangi bir eşyayı saklardı, öbürü içeri girer onu bulmaya çalışırdı falan. Diğeri de yaklaştıkça sıcak uzaklaştıkça soğuk derdi. Ne çok severdim onu oynamayıda! Hatta bi kere abimin çorabının içine saklamışlardı kurdelayı. Bulamayınca da baya dalga geçmişlerdi benimle. Pislikler! (:
NFS oynardık birde. Abim olduğunda o oynardı biz izlerdik Ethem ile. Nos'a nitrojen diyip diyip duruyordum abimin inadına. Dixball vardı birde. Tam adı bu mu gerçi hatırlamıyorum böyle bir şeydi. Ve o oyunda her zaman birinciydim. Ve beni hiç geçememişlerdi. O kadar hırs yapmışım yani düşünün. O günleri gerçekten çok özledim. Çok çok özledim...

2 yorum:

  1. hehhe.. ben bi türlü dedektifi konduramadım ona.. oldum olası "spastik gecıt" derim ona :p.. gtaya gelince.. oyun bitsede o gizli paketleri bulmak bitmedi halâ! sahi sıcak-soğuk oynayan kaldı mı?

    YanıtlaSil
  2. Ne açarsın eskilerin konusunu?
    Özleyen falan olur..

    YanıtlaSil