20100908

layk e çaklıt.

Saat tam 23.59'da Yağmur'u mideye indirmek istedim. Çok net.
Son oldu, güzel oldu, sürpriz oldu.
Bir kaç yıl sonra biz, şaraplarımız ve ÇERÇEVE.
Tanrım, nasıl dostlara sahibim. Hallelujah!

Ahsen. Canım smsi yeni bitti. Bakiyesi de yok.
Geceden beri defalarca çaldırdı ve sonunda şöyle bi mesaj atınca tek bi çağrı daha attı ve sustu;
Anladım. Doğum günümü kutluyorsun Ahsenim. Teşekkür ederim sende iyi ki varsın. Nice beraber yıllara.
-Tanrım, doğum günümü hatırlamadığını düşünsenize.

Selçuk,Rukiye. Hayatımda sahip olabileceğim en mükemmel kişilerdensiniz.
00.00'dan itibaren yüzonsekizbin kere teşekkür ettim galiba. Ehe.

Enes. Sanırım sadece "Kutlu olsun doğum günün." demesi bile yeticekti.
Bana aklındakileri hissettirebilen nadir insanlardan.
Ne olursa olsun(!) hayatımdan çıkarmayacağım bir kaç kişi arasında.
O'nu inanın çok seviyorum. Haftaya buluşuyoruz mup. Gözüm sende.

Çağlayan. Yine farklılık. Her zaman farklı ve doğal. Ve TEK. Müdür:
Aylavyuaylavyu.duyulavmi.yesaydu.

Nazlı ve Gökhan. Bu gece bana katlandığınız için size minnettarım.
Kelebekleer, köstebekleer ben beklemem.

Ortim. İlk kutlayanlardanım. Sırdaşım, kısa sürede feci kaynaştığım.
Feyo'm. Kendi yazdığı yazısıyla ağladığım sırada beni güldüren. İyi ki varsın.

Abim. Aslında bir şey beklemiyordum.
Her zaman bir şey istediğimde yapan, filmlerimi getiren, paraya ihtiyacım olduğunda hiç çekinmeden yardım eden ve daha bir sürü konuda bana yardımcı olan insan.
O olmasaydı hayatımda bir çok şey eksik olurdu.
Son anda yaptığı sürprizle de "Abi dediğin budur be!" dedim.
Lanet olsun, çok seviyorum.

Ve doğum günümü kutlamasını beklediğim ama hiç bir şekilde takmayan bir kaç kişi.
Yorum yapmıycam, kırıldım sadece.

Burada yazamadığım kişiler var. Ama inanın hepinizin yeri ayrı bende.
Teşekkür ederim herkese.
İyi ki varsınız herkes. İyi ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder