20101030

Bu gece erken yatacağım. Artık. Başımı yastığa koyar koymaz uyuyacağım mesela. Şu an ki can sıkıntımı yarın hatırlamayacağım. Sabah sınava gireceğim 56 matematik sorusunun hepsinin amına koyacağım mesela. Sonra yazılı etüdlerine gireceğim ve sınavlarımın hepsinin ağzına sıçacağım.

Yine çok küfür etmeye başladım. Bir hafta sonra falan artık küfretmeme kararı alacağım mesela. Ama kusura bakmayın, bunu uygulamayacağım. Ben sıradan biriyim mesela. Hep küfretmeme veya daha az küfretme kararı alıp uygulamayan birisiyim ama bundan size ne.

Saatimi geri almalıyım şu an. Ama üşeniyorum telefona bakmaya. Zira bugün malum kişiden mesaj gelmiş mi diye defalarca baktım. Neyse, saatimi geri almayacağım ve yarın tüm işlerim ters gidecek. Ben çok huysuz biriymişim falan. Yok lan. Biraz başım ağrıyor. Bir de üstüne can sıkıntısı eklendi o yüzden.

Ayrıca blogspot.com amacını anlamış değilim. Küfürlerin altına kırmızı çizgi çizmen kadar yaptığın bir aptallık yok. Amına ya da sıçacağım kelimelerini gayet de doğru yazdım, bence artık sindirmelisin. Ben size yine bir şey söyleyeceğim. Bu satırları neden okuduğunuzu bir sorgulayın bence. Ben çişimi yapmaya gidiyorum. Görüşürüz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder