20101107

Annie Hall izledim. Woody Allen'ı daha yakından tanımak için mükemmel bir fırsat. Woody Allen'ın inanılmaz zekası, dahiyane fikirleri. Özellikle ölüm konusunda ki düşünceleri çok mantıklı. İçimde küçücük bir Woody Allen olduğunu hissettim. Ve izlediğim filmleri bilgisayardan silme huyum olmasına rağmen, dosyamda saklamaya karar verdim ilerde daha farklı bir ruh haliyle tekrar izleyebilmek için.

"- Ve aklıma o eski fıkra geldi. Hani, adam doktoruna gider de "Doktor kardeşim fıttırdı." der "Kendini tavuk sanıyor". Doktor da ona "Ee? Getirseydin ya tedavi ederdim." deyince adam, "İyi ama doktor, yumurtaları çok işime yarıyor". Galiba ben insan ilişkileri hakkında aynı şeyi hissediyorum. Çok akıl dışı, mantıksız hatta saçma olduklarını bilseniz de sürdürmeye çalışıyorsunuz. Çünkü hepimizin yumurtalara ihtiyaci var."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder