20101119

Uzun zamandır Soil, Static-x, Mudvayne dinlemediğimi farkedip Soil-Breaking Me Down açtım. Uzun zamandır headbang yapmadığımı farkederek de sandalyeden fırladım. Abimin yatağından kendi yatağıma uçtuğum sırada kapıyı birisi açtı. Babamdı. Aslında alışmıştı bunlara, gülümsedi. Ben ise o sırada gözümün önüne gelmiş saçlarımın arasından babama bakmaya çalışıyordum.

Headbangin verdiği yorgunlukla yatağa attım kendimi. Bir kaç dakika geçtikten sonra beynimin hayvan gibi zonklamaya başladığını hissettim. Uyusam mı diye düşünürken çoktan yataktan kalkmış PC başında hangi filmi izleyeceğimi seçerken buldum kendimi. Açtım filmi. Beynim hala zonkluyordu. Bir ağrı kesici almaya üşeniyordum bu seferde. Sanki baş ağrım iyice azmadan uyumamaya karar vermiştim. Siktiğimin gotikliği ya da mazoşistlik değil bu yaptığım. Ben öyle birisi de değilim zaten. Neyse. Filmim bittikten sonra beynimin bana daha az acı çektirmeye başlamasını hissetmemle bir ağrı kesici aldım ve uyudum.

Sabah uyandığımda uzun zamandır olmadığım kadar iyi hissediyordum kendimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder