20110116

Bazen her şey öylesine karmakarışık. Bir sürü fikir dolaşıyor beynimde. Doğruya ulaşma yolunda yaptığım hatalar için özür dilerim. Bana ne yapacağımı söylemekten çok ne yaparsam mutlu olabileceğim konusunda söylediklerin sayesinde mutlu olabiliyordum. Gülüyordum. Ama hep seninle. Bırakmazdın. Yanımdaydın sen işte. Nasıl üzülebilirdim ki senin gibi birisi hep yanımdayken. Mutluluğumu benden fazla düşündüğün için teşekkür ederim.

Bilinmezden kaçıyordum. Bilmediğim için kaçıyordum belki de. Bazen de bilmemek daha iyi diyordum. Bu kadarcık şeyle yorulunca, yenilmiş sayıyordum kendimi çoğu zaman. Tam tersini hissettirdiğin için teşekkür ederim.

Moralim bozuktu. Ne kadar "git artık" desem de biliyordun sana ne kadar ihtiyacım olduğunu,
konuşacak birine ihtiyacım olduğunu. İyi olayım diye webcam açıp maske niyetine karıştırdığımız
maddelerin yüzümüzü kıpkırmızı yapmasıyla derdimi unutturmanı nasıl unutabilirim ki. O gün
antremanına gitmeyip, bana öyle bir gün yaşattırdığın için teşekkür ederim.

"Love al lan." günü için teşekkür ederim.

Ve yine Sonisphere'e gidemediğimiz için yas tutarken bir anda kendimizi webcam'de headbang
yaparken bulmamız. Ne kadar o sırada Elif'in odaya girmesiyle attığı bakışı hiç bir şeye değişemeyecek olsam da yine hafızamdan silinmeyecek bir gün yaşattırdığın için teşekkür ederim.

Doğumgünümde gelemedin diye bir hafta geçmiş olmasına rağmen yanıma gelip doğumgünümü kutladığın, o gün yine uçuk hayallerimden birini birazcık gerçekleştirdiğin için teşekkür ederim. Ama o gün bana o sıcakta o kadar yürüttüğün yol için teşekkür edemeyeceğim.

Bana çok uzun zaman hatalarıma, tüm yanlışlarıma rağmen katlandın, çok şey öğrendim senden.
Doğruyu gösterdin, yanlışı seçsem de sonuçlarına benimle birlikte katlandın. "Hep yanındayım."
sözünü kullanan boş insanlardan olmadığın için teşekkür ederim.

13 gün oldu. Hiç konuşmadık. Ve hep bir şey eksik. Her şey için özür dilerim. Sadece biliyorum ne düşündüğümü bildiğini. Ve hayatımda ilk kez ve gerçekten isteyerek birisine söylemek istediğim bir şey var. Beni affeder misin?

Ve şu 13 günde öğrendiğim bir şey varsa o da;
Sensiz hayat bomboktur Mup!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder