20110128

"Uzaktaydın. Ama biliyordum kim olduğunu, çünkü bir tek sen bakabilirdin bana öyle. Hep bir şey söyleyecek gibi, söyleyemediklerini artık içinde tutmak istemiyor gibi.

Yürümeye başlıyordun, oysa benim adım atacak halim yoktu. Suratım ifadesiz. Neyi isteyip neyi istemediğini bilmeyen ben. Yaklaşıyordun ve hala o hissiz içim.

Yanımdaydın artık. Sadece bakıyordun mavi mavi. Oturup konuşmamız gerektiğini söylüyordun. "Tamam" diyebiliyordum sadece. Bir şey söylüyordun, "inanmıyorum" diyordum.

(...)

Ve abin geliyordu birden. Muhabbet ediyorduk, hiçbir şey olmamış gibi. Ve ben hala unutamıyorum o maviliği."

Evet, rüyamdaydık ve rüyamda gözlerin maviydi. Üstelik bir abin de vardı. Rüyamdaydık, gözlerin maviydi ve bir abin vardı. Bilinçaltımı anlamak zor. Ayrıca Anathema dinlerken rüyanızı
yazarsanız böyle arabesk durumlar çıkar ortaya. Uyarıyorum yani, demedi demeyin. Denemeyin. Ehe. Kafiyede yaparım falan. Gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder