20110207

How i met your mother'ın içimde uyandırdığı Star Wars merakını geçen gün kitaplıkta Star Wars The Phantom Menace'in cdsini bulmam körükledi ve tüm seriyi izlemeye karar verdim. Evde serinin tüm cdlerini aramaya koyuldum ve II. ve III. yü de bulmuştum. İçimdeki merak gitgide artıyordu. Ve aynı günde I. ve II.'yi izleyerek "III. yü de yarın izlerim." düşüncesi beynimden geçiyordu. Ertesi gün dışarı çıkmıştım ve eve geldiğimde yerde Star Wars III.ün cdleri ve köpeğim duruyordu. Ne tepki vereceğimi şaşırmıştım. Sith'in İntikamını o gün izleyemediğim için mi yoksa cd yiyen bir köpeğim olduğu için mi üzülmeliyim tam karar verememiştim açıkçası.
Not:Ayrıca köpeğim yiyeceği cdyi gerçekten çok iyi biliyor.

3 yorum:

  1. bence bunları sanatsal obce olarak kullanabilirsin!

    YanıtlaSil
  2. ov, bence köpeğinle gurur duymalısıın

    YanıtlaSil
  3. Psikopata bağlardım ben senin yerinde olsam. Büyük ihtimalle köpek, CD'lerin yanından bile geçmezdi bile.

    YanıtlaSil