20110630

Biri bana Fringe'e başlamam için gaz versin, lütfen.

9 yorum:

  1. paçana yapışırım gerekirse, başla.

    YanıtlaSil
  2. ikna edici olmalı, övün onu, olabildiğince övün ki başlayabileyim.

    YanıtlaSil
  3. ilk başladığımda başından kalkmam için acıkmam ya da susamam gerekmişti. öyle söyliyim. paralel evren falan dostum, deli misin! ilgini çekebilicek her türlü manyaklığı toplamışlar, daha noolsun. hadi başla artık :)

    YanıtlaSil
  4. başladığımda su içmeyi, yemek yemeyi bile unutmalıyım falan. yok, abartmıyorum tamam. bu akşam başlıyorum o zaman.

    YanıtlaSil
  5. başlayamadım ama henüz, hard diski abim götürmüş. ama bu kararı almış olmam önemliydi, teşekkür ederim ben. (:

    YanıtlaSil
  6. ne demek efenim, ihtiyaç olduğunda her zaman burdayız :D

    YanıtlaSil
  7. Ben ki hayatımda sadece Weeds'i izledim. Dizilerden hiç hazzetmiyorum. Fakat o kadar ballandıra ballandıra anlattılar ki şu kotadan kurtulup kendi evime döndüğüm an indirceklerim arasında ilk sırada Fringe bulunmakta :)

    YanıtlaSil
  8. Gittikçe izleme hevesim daha da artıyor. Ben de tam tersine 4 dizi takip ediyorum, bu sene sınava gireceğim derdiyle başlamakta şüphe ediyordum, ama gitti, yok oldu şu an o şüphe. İyi oldu bu, çok iyi oldu. (:

    YanıtlaSil