20110629

Gece saat 02.00 civarları. Üç kardeş oturmuş muhabbet ederler. Halil ile Rümeysa film izlemeye karar vermiştir. Dursun ise uyuyacaktır.

R: Dursun ağbi benim yatağıma yatmaa, film izlicez.
D: Abi kalk sende kendi yatağına yat.
H: Olum yat işte bir günlük ranzanın üstünde.
D: Rümeysa hadi abim, şuraya yatıver.
R: Yaaaa.
H: Başlatın şu filmi.
R: Kuruldun oraya tabi sen. Bencil.
H: Bencilim tabi.
R: Tamam hadi, başlatıcam kurulun.
D: Bu evde niye her şey benim başıma patlıyor?
R: Ehehe.
H: Abim hadi bir kahve yap.
D: Banada yap.
R: Bu evde niye tüm kahveleri, çayları ben yapmak zorundayım?
H: Çok konuşma hadi.

Kahveler yapılmıştır. Odayı geri döndüğümde:

H: Monitörü şöyle çevir.
R: İyi mi?
H: Sigaramı da ver.
H: Çakmağım nerde benim?
R: Uuuufff!
H: Hadi başlat.
R: Bunu mu izlicez?
H: Evet.
R: Of. Bu evde niye hep Halil'in dediği oluyor?
Babam gelir odaya ve elinde parayla "Halil yarın şunu yatırıver bankaya."

H: Bu evdeki tüm banka işlerini neden hep ben yapıyorum?

1 yorum: