20110715

Çok sıkıldım. Kimseyle konuşasım yok. Facebook sohbet kapalı. Msn kapalı. Telefonum kapalı. Hatta öylesine sıkıldım ki, sevdiğim şeylerin resimlerini bulup bloğa ekledim. ("Bloğa" yazıyorum, blogspot.com altını kırmızı çizgiyle çiziyor, ne yazacaksam başka.) Aslında tamamen kalabalık oldu. Yapmasam da olurdu hani. Yaptığım hiçbir şeyi beğenmeme huyumdan nefret ediyorum. Aslında bunu beğendim biraz. Ama yarın beğenmeyeceğim. Biraz ders çalışmam gerekiyor. Sonra köpeğimi gezdirmem gerekiyor. Köpeğim çişini tutma konusunda çok başarılı. Yarın erken kalkıp kitap evime gitmem gerekiyor. Kitaplığımı düzeltmem gerekiyor. Peki ya Fringe ne olacak...
(Bu yazının başına "okumasanız da olur, çok gereksiz" yazmayı düşündüm, ama ı ıh, maksat kıllık olsun.)

4 yorum:

  1. sevdim ben bu yazıyı.

    YanıtlaSil
  2. o da seni sever, okuduğun için daha çok sever.

    YanıtlaSil
  3. ben de şimdi yazasım olsa, sıcak olmasa bu kadar, benim sıkıntı ve sıcaktan başım dönmese, tansiyonum düşmese bunları yazardım. çok şirin ki:)

    YanıtlaSil