20110822

...

"Duygularını bastırarak yaşamayı erdem sanan insanlarla, kendilerini olduğu gibi, hatta pervasızca ortaya koymaktan çekinmeyenler arasındaki ince çizgide yaşayan bir grup insan daha vardır ki, karşılarındakini durmadan şaşırtırlar ve bunlar anlaşılması en zor insanlardır. Çünkü kendi kendilerine duydukları gizli nefreti sevdiklerine yöneltirler ve bu bilinçsiz çaba, ilişkilerini mahveder. Bunun böyle olacağını, bunun için seçildiğimi ve onun beni incitmeye çok uygun biri olduğunu evine girdiğim anda belli belirsiz sezdim."

...

Ulan İnci Aral, sana pek ısınamamıştım ama bu satırları okuduktan sonra varya.
Of, Allah belanı vermesin.
Uyu Rümeysa, U-YU!

2 yorum:

  1. İnci Aral'a ben de ısınamadım hiç,
    ama cidden yazmış.
    Yazmış valla.

    YanıtlaSil
  2. Değil mi? Aslında genel olarak saptamalarını seviyorum ama yinede beni İnci Aral'dan iten bir şeyler var.

    YanıtlaSil