20110910



Les Amours İmaginaires.
Film hakkında pek yorum yapamayacağım.
Güzeldi, aslında güzelden çok farklıydı.




Marşmelov sahnesi çok iyiydi, hayalindeki yer ise sanırım beni tek gülümseten şeydi.




Filmde her şeyden çok kostümlere bayıldım. Hatta kostüm açısından dünyanın en iyi filmi bile olabilir. Beğenmediğim tek bir kostüm bile yoktu. Eski moda kazaklar. Kareli ve zıt renklerin bulunduğu ceketler. Allahım, hepsini istiyorum.




Final de güzeldi. Şemsiye sahnesi varya, of of.
Soundtracklerini de yerim.

5 yorum:

  1. İzlemedim ama bu kadar güzelse arkadaşıma tavsiye edebilirim:)
    Marşmelov sahnesini ve kıyafetlerini merak ettim,o kısmına bakabilirim netten araştırıp :))

    YanıtlaSil
  2. Marşmelov sahnesine internetten bakınca pek bir şey anlaşılmaz, iki saniyelik bir şeydi çünkü.:) Film ile alakalı tamamen. Kıyafetler gerçekten tek kelimeyle muhteşem.

    YanıtlaSil
  3. O zaman filmin hepsini izlemem lazım.Tamam listeye aldım bunu da:)

    YanıtlaSil
  4. bang bang.
    kıyafetlere ben de bayıldım.
    ama asıl bayıldığım. Xavier Dolan.
    neden gay bu çocuk?
    neden.
    neden.
    Neyse, zaten gay olmasa da benim olamayacaktı.
    iyi ki gay o yüzden.

    YanıtlaSil
  5. Filmi izledikten sonra, anneme direkt "anne ya, evdeki tüm eski moda kazakları çıkar bakiyim" dedim. Baya koydu önüme tabi, bir tane bulabildim istediğim gibi. Hemen kış gelsin de giyeyim diyemiyorum, sırf eylülün bitmesini istemediğim için ama kışın ilk buz gibi gününde giyeceğim kazak olacak.

    Xavier Dolan. James Franco'dan önce gülüşünü en çok sevdiğim insan oldu.

    Bang Bang!

    YanıtlaSil