20111113

7 yorum:

  1. Final sahnesi ne üzücü ve mükemmeldi.Acaba gerçek bir hikaye miydi merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  2. Nereden alıntı bu kareler öğrenebilmem mümkün mü?

    YanıtlaSil
  3. @Supertramp
    Biliyor musun, onu aynen bende merak ettim film bittikten sonra. Yalnız belgesellik falan, gerçek bir olay gibi geldi bana. Etkisi baya bir kaldı üstümde ayrıca.

    @parafdaatarim
    Noviembre. O kadar güzel bir filmdi ki, cidden ne kadar tavsiye etsem azdır. Belgesel-film tadında.

    YanıtlaSil
  4. Ben herşeyin gerçek olduğunu düşünmüştüm.Ama zaman kavramı dikkatini çektiyse orda ince bir detay var sanırım.Hani kişilerin gençlikleri ve şimdiki halleri arasında uyumsuzluk var ya da bu aslında önemli değil izlenimi de vermiş olabilirler.Etki konusunda haklısın,beni de çok etkilemişti...

    YanıtlaSil
  5. <3 'crashing' der ecnebiler bence bu sahne için 'çarpıcı' dan daha etkili.

    YanıtlaSil
  6. @Supertramp
    Dikkat etmemiştim ben, o yaşlı hallerine. Hikayeye fazla kaptırmışım kendimi. Tekrar baktım da, karar veremedim. Ama hala gerçek bir olaymış gibi düşünüyorum. İleride tekrar izlerim ben kesin. :)

    @bossa nova
    Ya, böyle bu film hiçbir kötü yorum alamazmış gibi. Öyle, o kadar etkili.

    YanıtlaSil
  7. İzlediğimde içimde devasa bir boşluk oluşmuştu.
    Öte yandan, ben hala sanatın dünyayı kurtarabilecek güce sahip olduğunu düşünen bir sanatsal-optimistim.

    Ben, müzikle insanları bir araya getirebileceğime ve beraber değişimi sağlayabileceğimize inanıyorum. Hayatımı da bu düşünce ve inançla sürdüreceğim.

    YanıtlaSil