20111204


"Hayalle gerçeği karıştırdınız mı hiç?  Ya da paranız olduğu halde bir şey çaldınız mı?
Hiç kederlendiniz mi? Ya da durduğu halde treninizin hareket ettiğini sandınız mı?
Belki ben delirmiştim. Belki nedeni 60'lı yıllardı.
Ya da çocukluğu kesintiye uğratılmış bir kızdım." diye başlıyordu film.

"-Ona ne derdin?
-Üzgün olduğumu. Onun yerinde olmanın ne demek olduğunu hiç bilmeyeceğimi. Ama ölümü istemenin ne olduğunu bildiğimi. Gülümsemenin acı verdiğini. Uyum sağlamaya çalışıp, başaramamayı. İçindeki şeyi öldürmek için, kendini dışarıdan incitmenin ne demek olduğunu. "
Sonuna kadar da inanılmazlığını sürdürüyordu.

9 yorum:

  1. Evet seyrettim, çok iyi filmdi. Soundtrackleri de aldı götürdü...

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi yapmışsın. (:

    YanıtlaSil
  3. Mükemmel bir filmdi. Angelina'nın gözümde yerinin değiştiği filmdir hatta. Oyunculukların hepsi harikaydı. Replikleri ezberimdedir. :)

    YanıtlaSil
  4. Angelina konusunda ben de öyle düşünüyorum. Çok farklı geldi, ama daha çok beğendim. Replikler ya. Onlar filmlerin en güzel yanları.

    YanıtlaSil
  5. Filmi tam içselleştirmedim ama soundtrackleri güzel :)

    YanıtlaSil